середу, 6 червня 2012 р.

Квест "Ковельські побігеньки"

ІНФОРМАЦІЯ ПО РЕЄСТРАЦІЇ КОМАНД

Для участі у "Ковельських побігеньках" необхідно:
1) зібрати команду у складі 4-5 чоловік;
2) обрати капітана;
3) вигадати назву команди;
4) надіслати на пошту molod_volyn@ua.fm лист, в якому вказати назву команди, прізвища та імена учасників і капітана, їх вік!

Реєструватися необхідно якомога швидше!


ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення КВЕСТУ

1. Загальні положення
1.1.  Квест   – це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту за умови виконання спеціальних завдань.
1.2. Маршрут квесту складається з контрольних пунктів (далі - КП) та відрізків між ними. Для проходження маршруту команда зобов’язана відвідати всі КП.
1.3.  Відрізки між контрольними пунктами кожен учасник команди долає пішки.
1.4. У встановлений час старту учасники команди отримують завдання, в якому зашифровано перший КП.
1.5. Відгадавши завдання, команда направляється до контрольного пункту (КП), там знаходить наступне завдання (або їм передає його агент). І так до фінішу.

1.6. Якщо команда тим,чи іншим чином не може вирішити знайти розвязку,то капітан даної команди може звернутися до Оргкомітету за підказкою вказавши назву команди і номер КП.
1.8. Команди мають право отримати 2 підказки протягом гри.

1.7. За отримання підказки на команду накладається штраф – збільшення загального часу проходження маршруту на 15 хвилин (тобто якщо дана команда отримала підказку і прийшла до фінішу першою, а наступна команда прийшла на 10 хвилин пізніше, то переможцем рахуватиметься та, що прийшла на 5 хвилин пізніше)

1.8. Результат гри визначається сумою часу проходження маршруту та одержаних штрафних хвилин.

2. Організаційна структура
2.1. В організації КВЕСТУ беруть участь Оргкомітет і Агенти.
2.2. Оргкомітет – це група організаторів у складі до 5 осіб, затверджених наказом МГО «ЦІ», які:
2.2.1. Готують маршрут;
2.2.2. Перевіряють доступ команд до участі в змаганнях;
2.2.3 Координують роботу агентів;
2.2.4. Перевіряють дотримання командами даного Положення;
2.2.5. Вирішують будь-які спірні питання, які виникли під час змагань.
 2.3. Агент – це особа, безпосередньо пов’язана з Оргкомітетом, що контролює виконання попереднього завдання і видає наступне. У випадку виникнення спірних моментів остаточне рішення за членами Оргкомітету, які можуть бути одночасно і агентами.
 2.4. Гра може бути зупинена за рішенням Оргкомітету.
 2.5. Рішення Оргкомітету обговоренню не підлягають.
2.6. Оргкомітет не несе відповідальності за стан учасників під час гри, а також за майно учасників.


3. Учасники гри
3.1. До участі в грі допускаються особи, які досягли 18-ти років і вчасно подали заявку. Участь осіб, які не досягли повноліття, допускається лише в супроводі батьків.

 3.2. Учасники формують команди у складі 3-5 польових гравців + 1 штабний (не обовязково). Кожна команда обирає капітана і назву. Капітан команди відповідає за дисципліну членів команди.
3.3. Учасники гри мають право:
3.3.1. Отримати перше завдання;
3.3.2. Отримувати наступні завдання і міру виконання попередніх;
3.3.3. Користуватися засобами комунікації під час виконання завдань.

3.4. Учасники гри зобов’язані:
3.4.1. Коректно вести себе по відношенню до учасників інших команд;
3.4.2. Повідомити Оргкомітет про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке рішення було прийняте;
3.4.3. Виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
3.4.4. Розв’язувати завдання виключно у наперед сформованому складі;
3.4.5. Уникати суперників при проходження маршруту, так як це може допомогти супернику у вирішенні завдання;
3.4.6. Повідомляти Оргкомітет про виникнення проблемних ситуацій, що не пов’язані з проходженням маршруту, під час гри;
3.4.7. Дотримуватись даного Положення.

3.5. Під час проходження маршруту заборонено:
3.5.1.Порушувати правила дорожнього руху.
3.5.2. Обмінюватись завданнями між командами.
3.5.3. Навмисно нищити, руйнувати, погіршувати доступ для інших команд, переміщувати підказки на КП;
4.4. Розділятись учасниками команди більше ніж на 200 метрів між крайніми учасниками;
4.5. Переміщатися будь-яким видом транспорту.

3.7. Час проходження командою маршруту враховується тільки в разі прибуття на фініш всіх зареєстрованих учасників команди. Якщо команда приходить на фініш без одного учасника, вона займає місце після всіх команд, які фінішували повним складом.

3.8. На КП, де є Агент, наступне завдання видається тільки після того, як прибув останній учасник команди.

3.9. Команди, які порушують правила, дискваліфікуються на поточну і наступну гру.


4. Заключні положення
4.1. Подаючи заявку на участь у КВЕСТІ учасники погоджуються з тим, що за все, що може трапитись з ними в процесі гри, Оргкомітет ніякої відповідальності не несе.

4.2. Всі гравці відмовляються від будь-яких матеріальних або інших вимог і претензій на адресу Оргкомітету КВЕСТУ, а також на адресу інших учасників.

4.3. Перед грою усі учасники зобовязані ознайомитися з даними Положеннями, про що робиться письмова відмітка.

Немає коментарів:

Дописати коментар